یامهدی

•●(¯`•خدایا...بیا قدم بزنیم باران از تو گریه از من...من شبیه هیچ کسی نیستم..´¯)●•٠·

یامهدی

•●(¯`•خدایا...بیا قدم بزنیم باران از تو گریه از من...من شبیه هیچ کسی نیستم..´¯)●•٠·

دلنوشته.

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۸ ب.ظ

انتظار

ای نوشداروی لب لعلت ، شفای دل

کی می رسد پیام وصالت برای دل؟

ای غایب از نظر که ز خاطر نمی روی

حس می کنم حضور تو را در سرای دل

عمری ست عاشقان رهت،کو به کوی عشق

سر گشته اند و مویه کنان،پا به پای دل

با نام توست این همه  امیدو شوق  و مهر

با یاد توست  این همه شور و صفای دل

خوش باشد آن که چهره گشایی به عاشقان

ای آفتاب  روی تو،شادی فزای دل

دیگر بس است،هجرو صبور و انتظار

جان بر لب آمده است بیا،آشنای دل

فیض حضور دوست شود گر نصیب"نصر"

جان می دهد به خاک قدومش،به جای دل

 

سید نصرالله نقوی

  • محمد صفائی راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی