یامهدی

•●(¯`•خدایا...بیا قدم بزنیم باران از تو گریه از من...من شبیه هیچ کسی نیستم..´¯)●•٠·

یامهدی

•●(¯`•خدایا...بیا قدم بزنیم باران از تو گریه از من...من شبیه هیچ کسی نیستم..´¯)●•٠·

می آیی؟

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

می آیی؟                                                                           
                                                                                        

گفتی لب تر کن تا دنیا را به پایت بریزم...
حالا بیا ببین با این دنیایی که به پایم ریخته ای
حال و روزِ هر روزم از لیلی ها و زلیخاهای زمینی هزار برابر زیباتر است
اینها آدمِ قصه هایشان را دیده بودند و عاشقی می کردند اما من ...
بگو بیایند
لیلی را صدا بزَن، زلیخا را بیدار کن، بگو بیایید مرا ببینید که ندیده عاشقی می کنم در زمین ...
بگو بیایید مرا ببینید که برای همین ندیده عاشقی کردن
به آسمان رسیده ام و شما هنوز هم در زمین اید
حالا چشم تَر کرده ام ...
برای آمدنت، برای دیدارت ...
آن چنان "تَر" که هر که مرا نگاه می کند
گمان می کند زیر باران بوده ام در تابستانِ زمین ...
بیا لااقل برای همین بارانی که خالصانه به خاطرت از نگاهم می بارد بیا و مرا با آمدنت غافلگیر کن ...
عجیب دلتنگت شده ام عشقِ من ...
بیا مولای من
.
.
.
می آیی؟؟؟
  • محمد صفائی راد

نظرات  (۱)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
http://www.24ip.ir/?refer=sasan54
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی